Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Uaktualnienie" napisany przez Immas dnia 14.01.2012

Trochę skromnie, ale wybaczcie walczę z sesją ;)
Więc tak:
- Poruszanie się na eksploracji nie powoduje już przewijania strony (mam na myśli strzałki góra/dół)
- Eksploracja na wyspach działa już poprawnie
- Shoutbox został wyłączony na wyspach do czasu aż uporam się z konfliktem między shoutem, a poruszaniem WSAD.

Propozycje:
- Włączenie niszczenia budynków na wyspach (TAK/NIE - dlaczego, krótko)
- Zmiana systemu walki, konkretnie zmiana obliczania uniku.
Przykładowa zasada:
Gracz A: 50% uniku 100 zręczności
Gracz B: 10% uniku 150 zręczności ( 150 - 100 = 50, tym samym gracz B niwelował by 5% uniku gracza A)

Druga propozycja to wprowadzenie atrybutu (dla broni) który zmniejsza unik gracza (unik uzyskany z ekwipunku).
Przykład: Jakaś broń [min: 100 max: 70 spd: 3 pen: 15%] (-15% do uniku, unik nie może być mniejszy niż 0)

[Propozycja I / II, TAK/NIE - dlaczego, krótko, własna]


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ^bujak114 [1] dnia 25.01.2012 06:57 napisał:
NIE.nie mozna od tak zmienic czegos co ma kilka lat.

^Fariusek [1] dnia 17.01.2012 20:25 napisał:
Refresh swiatyni by sie przydal

^Adriano18_RPK [2] dnia 17.01.2012 17:53 napisał:
^Addzik [2] dnia 14.01.2012 21:45 napisał: nie po to kolekcjonowalem dlugo eq za duza kase by teraz sie okazalo, ze moj unik moze zostac latwo niwelowany... Popieram w 100% Zajmij sie wyspami i tym, jak wspomnałasza z 3 miechy temu zeby na wyspach było 20 chlebków dziennie zamiast samych pr

^Rogarn [1] dnia 17.01.2012 17:31 napisał:
Propozycja I- tak, ale 5% niwelacji to zdecydowanie za malo ! Dla 50 statow przynajmniej z 10-15% Propozycja Ii jak najbardziej :)

~v1ck [8] dnia 17.01.2012 15:33 napisał:
Dla mnie te walki są w o ogóle nie ciekawe. Wolałbym coś na wzór diablo2, drzewko umiejętności dla każdej rasy, które zależnie od toczonej walki z bossem/chłopcem do bicia można wybierać powiedzmy 3 z 10 dostępnych do rozwijania. W ten sposób jest większa kontrola ze strony userów nad prowadzonymi walkami i myślę, że lepsza zabawa z rozmyślaniem nad taktyką. Ale wątpię, że takie coś znajdzie tutaj uznanie ;) pzdr.

sir ^Dupcingas [7] dnia 17.01.2012 10:06 napisał:
czemu dodanie do wymiany pierwiastków za gwiazdy mocy to taki WIELKI problem?

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 22:21 napisał:
wilczek nie bo jak Immas wspomniał to by było za dużo i tak coddzinie ma wypadac z 5 6 łusek a wypadają moze max 3;]

^wilczek08 [7] dnia 16.01.2012 22:18 napisał:
ja bym proponoal zebys zwiekszyl max 2 graczy zeby mogli atakowac zwyklego thora

^Szopek [1] dnia 16.01.2012 18:14 napisał:
"ale każe Ci ktoś?" epic simple

^Pink_Panthera [1] dnia 16.01.2012 18:01 napisał:
ale każe Ci ktoś?

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 17:59 napisał:
żenada jak dla Mnie ,bo nie bede zbierał rok łusek zeby mieć najlepszą zbroje w grze która i tak nie jest taka o wiele lepsza od SSA...

^Pink_Panthera [1] dnia 16.01.2012 17:59 napisał:
jak się nie umie robić questów to nie moja wina. ja codziennie mam ok. 100 pr za jakieś 40k, jedyne zadanie którego się tak naprawdę nie opłaca to te z dawidami

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 17:58 napisał:
dobra wgl zboczylismy z tematu który ja napisałem... kazda inna zbroja jest na sell to dlaczego smocza zbroja podobna do alter nie może być sprzedana....

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 17:57 napisał:
nie dizwne jak nie jestes na minusie jak masz duzo kasy to tego tak nie widać podobnie jak u Mnie :]

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 17:56 napisał:
no cozatyp...... mam Ci wymienic 10 Q których sie nie opłąca ??? i powiedziec ile mniej wiecej trzeba wydac a ile sie zyska?

^Pink_Panthera [1] dnia 16.01.2012 16:52 napisał:
cozatyp... mam dużą część zadań zrobionych i nie jestem na minus. a i tak je się robi tylko po to żeby mieć kowala i 36 statów po 1kk/ea

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 16:48 napisał:
zwoje ... wiekszosc zadan jak zrobisz to nie wychodzisz na plus tylko na minus ...

^Pink_Panthera [1] dnia 16.01.2012 16:39 napisał:
item sritem, zwoje to też item i jakoś nikt nie płacze że nie można ich sprzedawać.

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 16:31 napisał:
no dobra ale item w grze to jest item i każdy mozna sprzedawać no nie ...

^Pink_Panthera [1] dnia 16.01.2012 16:23 napisał:
było od początku powiedziane, trzeba było nie wymieniać

*Corvus [2] dnia 16.01.2012 15:36 napisał:
No te smocze zbroje nie powinny byc przypisane do konta tylko normalnie powinno sie je dac sprzedawac

^Adriano18_RPK [2] dnia 16.01.2012 15:30 napisał:
Ja w sprawie smoczej zbroi. Dlaczego nie moge jej ani sprzedać ani pozyczyć skoro chyba dałem 8 łusek za nie i co jak np. nie chce jej ulepszac na nowszą to co kasa poszła w bloto? a nawet jesli bym miał tą najlepszą 3 zbroje to co jak wyjdzie lepsza zbroja to tamtą moge tylko w skrzyni kisic... item w grze każdy powinien byc sprzedawany , a nie przypysiwany do konta... wg mnie bez sensu

sir ^Dupcingas [7] dnia 16.01.2012 12:27 napisał:
Nie można wypowiedzieć więcej niż trzy wojny w jednym czasie! a wypowiedziałem dopiero 2

^dragonos [2] dnia 16.01.2012 00:50 napisał:
Nie bedzie miala bo mi to zniszczycie, a nie bedzie mnie stac na odbudowę ale róbcie co chcecie.

+Meno [2] dnia 15.01.2012 22:24 napisał:
dragonos nie myślisz z perspektywą na przyszłość to płaczesz.. jak odejmiesz wyspy nieaktywnych graczy których jest sporo to będą ludzie przychodzili na twoją bo będzie miała cały czas stajnie na maxa rozbudowaną...

^Morgan [7] dnia 15.01.2012 22:22 napisał:
Wywal Underworld. W miejsce tego "świata" wprowadź serwer do testów.

^dragonos [2] dnia 15.01.2012 21:20 napisał:
A to kiedy zadziala - http://www.atlantyks.ccrpg.pl/?b=today&where=addart ?

^dragonos [2] dnia 15.01.2012 21:04 napisał:
Raz na tydzien? Zarabiam tam moze 50k tygodniowo... wiecej strace, wiec wtedy jako aktywny gracz moja wyspa odpada i Ci ktorych stac i ktorzy maja duzo kasy, beda mieli jej jeszcze wiecej, genialny pomysl..

DJ_Crimson ^Epic_Sax_Guy [2] dnia 15.01.2012 19:45 napisał:
Zmienić coś w sprawie uniku ale z rozwagą, bo zaraz rzeczywiście będzie wielki płacz, że ktoś wydał sporo hajsu na jakieś itemy, które mają dużo uniku.

^Jan_Karol_Wayda [1] dnia 15.01.2012 18:59 napisał:
zmienić unik- tak, ale czy akurat ten pomysł jest dobry, to trochę wątpie. płacz ziomów, którzy nakupowali te itemy z masakrycznym % uniku, tylko potwierdza, że trzeba to poprawić

+Meno [2] dnia 15.01.2012 16:41 napisał:
zapomniałem dodać że atakować wyspę gracza max raz na tydzień

Master_Blue_Water ^Godfather [7] dnia 15.01.2012 16:07 napisał:
Propozycja 2 NIE

^dragonos [8] dnia 15.01.2012 15:46 napisał:
Meno, ale nie mów, że będziecie atakować tylko nieaktywnych, bo np. ja też dostanę i po miesiącu nie będę miał nawet z czego odbudować wyspy, następna alternatywa do zarobku znika i właściwie zostaje mi wegetacyjny okres ccrpgowicza... Po to zbierałem tyle czasu i kupowałem te budynki żeby zarabiać, a nie teraz znowu stracić...

+Meno [2] dnia 15.01.2012 15:37 napisał:
Niszczenie budynków TAK max zniszczenie x2 wybranych budynków o 1den poziom w dół dzięki czemu pozbędziemy się wysp ludzi już dawno nie aktywnych, odbudowa powinna kosztować mniej kasy ale za to powinny być też potrzebne drewno i minerały które na tony zalegają. Unik powinien być zminimalizowany do minimum 10% z max z całego eq nie 50% bo to poroniony pomysł (albo po prostu Immas zrobi eq 100% uniku i nie będziemy się w ogóle trafiać bo jak dla mnie bomba).

~Imperator [2] dnia 15.01.2012 15:15 napisał:
wg mnie żenadą jest to że gość który ma np 70 lvl i np 50 respektu i bije innego np z 68 lvl ale z respektem np 200 nie dlatego wydawałem kasę na nieopłacalne zadania żeby nie mieć z tego jakiegoś profitu wg mnie trzeba rozwijać dalej questy robic je ciekawsze ,grupowe bardziej opłacalne itp

^Metal_Punch [1] dnia 15.01.2012 15:04 napisał:
Pomysł z questami - słaby. Zadania to większość ludzi robi, żeby jakiś dobry item, albo kasę zdobyć lub gdy jest ciężko z "chłopcami do bicia" to biją questy. Co do wyspy mogę tu z paroma poniżej graczami wykrzyknąć NO WAY!. Dobrze napisane z tym "nie przekombinuj", co za dużo to nie zdrowo i pozdrawiam wszystkich ;D

^TomP [2] dnia 15.01.2012 15:03 napisał:
Ja bym z tym poszedł w wojny klanów tzn. Każdy klan ma tzw. Gród (siedziba i te wszystkie salki medytacji itp.) dodatkowo zrobić kase klanu czyli % od odsetek każdego gracza +% od złota zdobytego dziennie z explo i walk (bez butików oczywiście) + dobrowolne datki na rzecz klanu, do tego zrobić specjalne itemy klanowe na zasadzie akcesów i np. klan może posiadać 3 takie itemy ale nie mogą się one dublować, które coś dodają każdemu z klanu, np. po 5 inteligencji. I teraz inny klan może wypowiedzieć wojne, czyli zebrać grupę bojową z graczy (niekoniecznie wszystkich w klanie) i uderzyć na gród innego klanu, jeśli wygra ma prawo do grabieży np 50% środków w kasie i jednego itemu), jeśli przegra zostawia swój gród bez opieki przez np. 1godzine (chyba że nie wszyscy są uczestniczyli w walce) przez co można zrobić kontre. Do tego by siedziba nie była pusta trzeba w niej przebywać, ale ogranicza się dostępne opcje, np brak dostępu do sklepów państwowych, DA itp.) a przemieszczało by się portalem pomiędzy miastem a grodem, więc by złapać coś w akcesach trzeba się ruszyć do miasta i zostawić siedzibę bez opieki. To sprawi, że rozgrywka stałaby się ciekawsza, szczególnie pomiędzy klanami, które obecnie sprowadzają się do zakupu statów klanowych...

sir ^_Ajk [7] dnia 15.01.2012 14:48 napisał:
Witam jestem stanowczo na nie z burzeniem budynków na wyspie nie dlatego wywalałem kasę na jej rozwój żeby jakiś kolo wziął i to wszystko rozwalał a nawet jestem za tym by była możliwość rozbudowy wyspy np część z kasy zarobionej na wyspie można by było tylko na niej zużyc np poprzez kupno nowych budynków Teraz inna sprawa wg mnie bardzo mocno są pokrzywdzeni gracze którzy maja duży respekt wsadzili kupę kasy w zadania a np na walkę to w ogóle nie wpływa łatwo jest wbić wysoki lvl bez robienia zadań trzeba zmotywowac graczy by zaczęli je wykonywać , a co do systemu walk to nic bym nie kombinował wg mnie jest dobrze

*Tabgninrom [1] dnia 15.01.2012 14:21 napisał:
dobry pomysl.korre cos pisal,ze na wyspach zalegaja miliony zlota.wiec niech te zloto bedzie trofeum w jakims tam procencie.nie mam osobiscie wyspy,ale zamierzam takowa znalezc.dup juz tyle znalazlem,ze otworze burdel,jak znajde wreszcie normalna wyspe.

~Guard [8] dnia 15.01.2012 13:38 napisał:
Co do wysp to opcja burzenia budynkow powinna byc off jedynie jakas kasa powinna leciec i tak to wszystko duzo kosztuje/kosztowalo wiec kolejne straty dla graczy nie sa potrzebne.

*MistrZZZHANKEY [7] dnia 15.01.2012 00:31 napisał:
zgadzam się z Addzikiem... ja mam dobry pomysł jak rozwiązać sprawę niezbalansoawnych itemów nie godząc przy tym w graczy z itemami z dużym unikiem... zajęłoby to trochę czasu ale na pewno lepsze niż naprawianie kichy jeszcze większą kichą

^Pink_Panthera [1] dnia 15.01.2012 00:03 napisał:
ależ wy płaczecie... coś się robi - narzekacie, nic się nie robi - narzekacie. zgińcie, przepadnijcie.

^Addzik [2] dnia 14.01.2012 23:58 napisał:
Nie ma tak! Nie zgadzam się na żadne umniejszanie znaczenia uniku ani żadnych jego modyfikacji, skoro kolekcjonowaliśmy taki a nie inny eq na zasadach jakie były to niech tak zostanie... I miło by było gdyby następnym razem było napisane wyraźnie, że jak się coś nie przekuje to jeszcze się leci z lvlem w dół, bo jakoś umknęła mi ta informacja...

^dragonos [8] dnia 14.01.2012 23:45 napisał:
korre - jak chcesz niszczyć nieaktywną konkurencję to nie wejdą zeby wyłączyć opcję atakowania, a ja nie mam kredytow na zbudowanie armii, skad mam wziac pieniadze na to wd. Ciebie? I jeden z niewielu moich sposobow na utrzymanie sie przy tej pozycji w grze bez kredytow to walsnie wyspa, a po rozwaleniu jej przez Was (chodzi mi o osoby silniejsze, kupujace kody), a stanie sie tak na pewno nie zostanie mi prawie nic oprocz odsetek z banku - jak bardzo checie utrudnic gre nie-kodujacym?

^AaronMaster [2] dnia 14.01.2012 23:40 napisał:
Pomysl z nowym atrybutem i zmiana systemu walki poroniony... wszystko od dawna dziala bez zmian i jest dobrze wszelkie kombinowanie bedzie tylko zniechecac starych graczy do jakiegokolwiek grania... a co do wysp to jestam na NIE z samym wyburzaniem ale mysle ze moznaby ewentyalnie obnizac poziomy budynkow wraz z kolejnymi udanymi atakami...

@Immas [2] dnia 14.01.2012 22:43 napisał:
Ok, dzięki za sensowne odpowiedzi. Piekarnia nie wróci bo wystarczająco dużo jest PR na to aby móc je kupować, reszta jak najbardziej do przemyślenia.

*Maszel [2] dnia 14.01.2012 22:33 napisał:
Immas, zrób tak aby można było w schowku shift+myszka zaznaczyć wiele przedmiotów naraz. Bo męczące jest ciągłe klikanie 200itemów na raz.

^Pink_Panthera [1] dnia 14.01.2012 22:28 napisał:
zmiana zasady obliczania uniku - tak wprowadzenie atrybutu niwelującego część uniku - tak, ale z głową. przykład - labrys większy % niż magnusy

*Tabgninrom [1] dnia 14.01.2012 22:13 napisał:
wracajac do tematu: atrybut zmniejszajacy unik? jestem na NIE.jak napisano pare postow nizej,ludzie inwestowali duzo pieniedzy w zakup eq,ktore teraz za dotknieciem magicznej rozdzki straci na wartosci.idac tym tropem wprowadzmy atrybut zmniejszajacy sile,bo ja jej mam mniej,a sa koksy,ktore maja wiecej.niech bedzie sprawiedliwie.poakowac w zrecznosc panowie,a nie tylko w sile.i kupowac lepszy sprzet.wybor na rynku jest ogormny.no moze procz Calvarii,ktorej nie moge kupic od dluzszego czasu ;)

*Tabgninrom [1] dnia 14.01.2012 22:09 napisał:
a kogo ty tam chcesz wyszukiwac korre? lejesz jak leci,tych co sa online i w zasiegu ;) ze sie jeden czy drugi pod plaszczem ukryje? idz na explo,tam ich widac :P

^korre [1] dnia 14.01.2012 22:04 napisał:
i to wyszukiwanie chłopców do bicia jest tera beznadziejne, kto to w ogóle wymyślił takie coś, niech bedzie takie jak wcześniej.

^arti55555 [1] dnia 14.01.2012 22:00 napisał:
jak ktos ma klopoty z trafieniem to reset i dodac w zrecznosc i po klopocie

^arti55555 [1] dnia 14.01.2012 21:58 napisał:
niszczenie budynkow - nie lepiej jakas nagroda dla wygranego niz zniszczenie budynkow przegranego(moze pladrowanie jakas kasa od budynku) system walki- lepiej go nie ruszac taki funkcjonuje od lat i kazdy zna swoje miejsce w szeregu zmiany zmusza graczy nastawionych na zrecznosc i unki do resetow i przezbrojenia a to niesprawiedliwe dac jednym zabrac innym

^korre [1] dnia 14.01.2012 21:53 napisał:
niszczenie budynków - TAK, żeby niszczyć konkurencję (zwłaszcza nie grających od dawna), to jest gra!, pomysł wybierania sobie czy chce sie walczyć czy to tak jakby wybrać sobie czy walczę w mieście czy nie - bez sensu. - i jeszcze można by zwiększyć kwotę do wypłacania z wysp min. dwukrotnie, tak jak już pisałem, na wyspach zalegają kk złota nie mówiąc o minerałach i drewnie.

^TomP [2] dnia 14.01.2012 21:49 napisał:
system walk jest jaki jest zabierzesz ludziom unik a ci co mają buildy na inteligencje i siłe skorzystają dodatkowo...co w przypadku jak ktoś ma napakowane w inte i ma dużo mniejsze obrażenia jak inni nie widać tego? albo w siłe to ma więcej życia, tego też nie widać? tylko na zręczność i uniki się skarżą bo się naładowali na biceps :P i trafić nie mogą...

^dragonos [2] dnia 14.01.2012 21:48 napisał:
"2xnie nie kombinuj Immas bo przekombinujesz oddaj piekarnie, świątynie, pracownie na wyspach, nieruchomości," - i jeszcze kasa pożyczkowa, pomysl jest po prostu genialny, mysle ze z 90% graczy bedzie zadowolonych i w 100% popieram TomPa - czekam na efekty, mam nadzieje, ze wiekszosc sie zgadza.

^Addzik [2] dnia 14.01.2012 21:45 napisał:
nie po to kolekcjonowalem dlugo eq za duza kase by teraz sie okazalo, ze moj unik moze zostac latwo niwelowany...

^TomP [2] dnia 14.01.2012 21:44 napisał:
2xnie nie kombinuj Immas bo przekombinujesz oddaj piekarnie, świątynie, pracownie na wyspach, nieruchomości, i wiele innych rzeczy które znikły a potem bierz się za nowe rzeczy, cały czas coś nwego co potem zaczyna kuleć jak wszystko inne zamiast zrobić to co jest złe

^dragonos [2] dnia 14.01.2012 21:39 napisał:
Czyli chodzi mi o to, ze jak ktos nie chce walczyc to wybiera taka opcje i nie moze atakowac, ale jego tez nie moga atakowac.

^dragonos [2] dnia 14.01.2012 21:39 napisał:
- Poruszanie się na eksploracji nie powoduje już przewijania strony (mam na myśli strzałki góra/dół) - za to wieeeelki plus - Włączenie niszczenia budynków na wyspach (TAK/NIE - dlaczego, krótko) - Tak, jeżeli każdy będzie mógł wybrać - walczy albo nie walczy, bo jezeli ja nie mam zamiaru do nikogo sie wybierac i na tym nie zarabiam to dlaczego mam ciagle tracic albo kupic nei wiadomo ile wojska zeby tylko sie bronic? Jak ktos chce miec dodatkowa rozrywke to smialo :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.01045 sekundy, 0.57932 MB