Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Walka" napisany przez VeXoriuS dnia 27.02.2009

Znalezione zostało uchybienie w walkach. Prosimy o komentarze dotyczące, w jakim stopniu poprawa tego uchybienia wpłynęła na przywrócenie walk do normy (mam tutaj na myśli dysproporcję pomiędzy zadawanymi obrażeniami w zależności od tego czy jest się atakującym, czy atakowanym w walce z tym samym przeciwnikiem).


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^BlacKjacK [7] dnia 05.03.2009 21:05 napisał:
dzisiaj o 21.04 zaatakowano mnie 2 razy pod rzad taki multi kill , jednak nie wyeleminowałeś tego błedu vex..

@HiTeC [1] dnia 04.03.2009 11:01 napisał:
prowadzone byly poprawki dzis rano, dlatego walki przed 8.30 rano sa puste.

^kr2ysiek [1] dnia 04.03.2009 09:43 napisał:
mam w raportach systemowych puste wiadomości raportu z walk

^THCLORD [2] dnia 03.03.2009 20:06 napisał:
nie wiem czy moge tu o tym pisac ale speeda nie ma na 5 walk po 30 uderzen nie wszedl ani razu ja spd -3 koles + 1

^Wyplat [1] dnia 01.03.2009 13:16 napisał:
mariob jak ty masz nie wiem swoją próbę przeprowadziłem na szkrabie i atak i obrona wyszły mi podobnie minimalne różnice zawsze będą choćby z tego powodu że broń ma obrażenia od do ale nie jest to już po 40% na jedną stronę a tak niestety było ;/ mam raporty z przed poprawienia i z dzisiejszej nocy możesz porównać :)

~MarioB [1] dnia 01.03.2009 09:53 napisał:
została przywrócona ? atakuje troche słabszego, jamu po 200 on mi 400 i przegrywam, jemu zostaje ok. 100 zycia on mnie atakuje - wygrywam bez problemu, zostaje mi 1000 zycia a teoretycznie powinno byc tak samo :)

^Wyplat [1] dnia 01.03.2009 01:25 napisał:
została przywrócona równowaga między atakiem a obroną i chyba w tym temacie o to chodziło co do innych aspektów walki jeszcze nie mam wyrobionego zdania ostatnio to często się zmieniało ;)

prince ~Buraczox [3] dnia 28.02.2009 22:42 napisał:
jak niemiilo jak niefajnie ;/ ja mam bron +1 do speeda przeciwnik +3 i trzasnal 3 hity z ezedu! (staty mamy podobnie)

^farmer [1] dnia 28.02.2009 17:48 napisał:
bo była noc duchów tak trudno sie domyslic.... czytaj ze zrozumieniem temat multikill:)

^***Mc*** [1] dnia 28.02.2009 17:42 napisał:
Podczas Twojej nieobecnosci wydarzyly sie nastepujace rzeczy: Przeciwnik farmer Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik Scr@b Cie zaatakowal i wygral. no comment

~Pker [7] dnia 28.02.2009 17:24 napisał:
i uroki

~Pker [7] dnia 28.02.2009 17:23 napisał:
bo liczy sie tez zrecznosc ;p

^farmer [1] dnia 28.02.2009 16:21 napisał:
po 2 walkach z królową i jej mieczykiem widać ze speed działa ale chyba jeszcze nie do końca. różnica w speedzie to 4 a tylko raz weszło mi podwójne;)

~KroL.Rynsztoka [1] dnia 28.02.2009 15:07 napisał:
to multikil zwany godzina duchow

~Psikuta [1] dnia 28.02.2009 15:01 napisał:
Mi się coś z koncentracją nie podoba. Jak ja zaatakowałem to zadawałem 0 a dostawałem ok.70 z koncy. A jak mnie ten sam gracz zaatakował to mi zadawał ok 50, a ja jemu ok.60

~Buraczox [3] dnia 28.02.2009 11:49 napisał:
Kujak: to chyba nie multikill ;p

sir ^kujak [3] dnia 28.02.2009 10:39 napisał:
odczas Twojej nieobecnosci wydarzyly sie nastepujace rzeczy: Przeciwnik emi Cie zaatakowal i wygral. Przeciwnik SoulFire Cie zaatakowal i wygral. jednak sa jeszcze multikille ;/

sir @VeXoriuS [1] dnia 28.02.2009 10:04 napisał:
Spider, jakby walka miała 20 wymian ciosów to by to było bardziej odczuwalne

sir ^Spider [1] dnia 28.02.2009 09:47 napisał:
tylko coś słabo speed działa. Co prawda nie jest to całkiem na temat. Jednak dziwne jest to, ze koleś walczący gniewoszem(spd -2) walczy ze mną na równi kiedy ja mam superspeed zi(spd +3). Walka jest na równi lub czasem wejdzie mi podwojne uderzenie...

^czesio89ns [2] dnia 27.02.2009 22:08 napisał:
juz jest o wiele lepiej ;)

dead_knight ^wajsu [3] dnia 27.02.2009 21:06 napisał:
:) jak na razie jest ok.

sir @VeXoriuS [1] dnia 27.02.2009 20:36 napisał:
Cały czas trwają pracę nad optymalizacją walk.

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.0064 sekundy, 0.56082 MB